Rabu, 26 Disember 2012

Hmm.


Assalamualaikum.

da 28 hari ~

Bertemu dan berpisah semua kerana Allah. Allah da takdirkan ziera ngn khairul .................. hmm :( Ziera kena tabah dan sabar dengan semua nie. hmm. *hampir na nangis. YaAllah kuatkan la hati ini. Jangan biarkan ziera menangis sebab dia. Tak guna ziera nangis sebab dia. hmm :(  ziera harap sangat ziera bole lupakan diaa, ziera tau tak guna ziera ingatkan dia. da 28 hari ziera tak bole lupakan dia. susah ziera na lupakan dia. susah k susah ='/ Serius ziera cakap, ziera rindu dia :'/ Ziera selalu berdoa pada Allah agar Khairul rindu kan ziera jugakk...... . *tapi tak mungkin dia rindu ziera. hmm k

~
~



Semoga Allah sentiasa melindungi awak khairul walau dimana sekali pun awak berada sayangg :( Saya sentiasa doakan yang terbaik untuk awak . Saya tau awak da bahagia dan lupekan saya . tapi saya ? hmm =( takpe la. Sayang saya pada awak tak penah hilang. Saya akan cube lupakan awak buat selama lamanya. Saya tau memang susah tapi saya kena buat jugak sebab awak da tak bermakna bagi saya :(

+
+
+
+
+
+
+
da lupakan :)
+
+
+
+
+
+
+

Lagy pun tak guna ziera ingat kat dia lagy. Allah sentiasa ade bersama dengan ziera. *Allah sentiasa bersama dengan kita :') InShaaAllah ziera bole :) Khairul, awak jangan risau k, saya akan lupakan awak walaupun susah sayangg. *I try to forget you dear khairul :') Saya akan buang perasaan sayang dan rindu saya pada awak. Saya cuba :* Saya tau sayang dan rindu saya selama nie sia sia. hmm k :) Dear Muhd Khairul Amin bin Shah Putra. terima kasih sebab penah hadir dalam hidup saya, terima kasih sebab penah menyayangi saya walaupun sekejap, terima kasih sebab sanggup abiskan kedit awak untuk cal saya dan terima kasih atas segala galanya. Terima kasih khairul :) Saya hargai :*

Maafkan lah segala kesalahan ziera selama ziera bersama dengan khairul. Saya akan cuba lupakan awak. Satu je saya mintak khairul .. jangan pernah membenci atau berdendam dengan saya tau. hmm. Saya harap awak akan jumpa perempuan yang lebih baik daripada saya, yang mampu buat awak senang, yang mampu bahagiakan awak. Nanti awak jaga dia baik baik tau macam awak jaga saya sayangg :* Awak jangan lukakan hati dia macam awak lukakan hati saya. Awak bimbing dia elok elok tau :) Awak jaga diri baik baik ye, jangan lupa tanggungjawab awak pada Allah  :) tak kira la walau dimana sekali pun awak berada. Jangan sesekali tau awak lupa pada Allah . Sentiasa ingat Allah tau tak kira waktu awak susah atau susah . Saya harap satu hari nanti kita dapat berjumpa tak kira la bila. Aminn :)

ALLAH LEBIH TAU SEGALA GALANYA
BERSERAH SAJE PADANYA :')

+
+
+
+
+
+
Kembali Senyum :)
+
+
+
+
+
+

Buat masa sekarang nie, ziera takna bercinta dengan sape sape lagy. Cukupla ziera dilukakan, dikecewakan. Cukupla Khairul lelaki yang terakhir. Sekarang nie ziera na berkawan je :) COUPLE KATE PERGI , PMR KATE MARI :D Masa depan ziera masih panjang lagy :) lagy pun kalau ada jodoh takkan kemana kan ? sejauh mana pun dia pegy, kalau dia da jodoh kita takkan ke mana . right ? :) nanti da tiba masanya baru la ziera fikir pasal tu semua :) biarlah Allah yang menentukan :) kata mama ' JANGAN NA BERCINTA YE, MASA DEPAN MASIH PANJANG LAGY , BELAJAR DULU ' okayy mama :*

Ziera kena focus pada PMR 2013 :) lagy pun nie last PMR , last batch PMR :D BATCH 98 AWESOME :D jyeahh . hahaha . Ziera akan buat yang terbaik . InShaaAllah ziera takkan kecewakan family ziera terutamanya mama ngn ayah ziera :* Mama ngn ayah bagi harapan dekat ziera . Semua saudara mara , atuk dan nenek ziera bagi harapan kat ziera sebab ziera anak sulung . Ziera takde kakak , takde abang . Ade 2 orang adikk . Sorang laki , sorang perempuan :) lagy pun dorang mana ada PMR . hehe ;) Ziera takkan kecewakan dorang . Ziera takkan kecewakan orang yang ziera sayangg :) InShaaAllah :') Ziera sayang dorang sesangat :***** Biar ape pun yang terjadi , ziera akan terus belajar dan berusaha untuk capai capai cita ziera . InShaaAllah :) Jangan cepat putus asa , teruskan berusaha k :)

BERUSAHA , BERDOA , BERTAWAKAL
SOLAT JANGAN TINGGAL 
(tanggungjawab kita pada Allah jangan lupa)
InShaaAllah pasti berjaya :)

doakan ziera ye :) terima kasih .
ziera sentiasa doakan untuk korang .

kepada batch 98 :
GUD LUCK K PMR 2013 ,
BUAT BETUL BETUL ,
INSHAAALLAH DAPAT 8A ,
AMINN :)
ZIERA SENTIASA DOAKAN UNTUK KORANG :'*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan