Isnin, 31 Disember 2012

2012 Kata Pergi , 2013 Kata Mari :D

Assalamualaikum :)

Haiiii . sihat ? hope sihat sihat :D hmm camne persiapan sekolah ? da siap ? da beli da barang sekolah ? hehe ;) da ready na ke sekolah ? haha . rabu nie da sekolah :) mesti ramai da tak sabar na pegy sekolah kan ? dan mesti ramai na cuti lagy kan ? sebab tak puas cuti . hee ;) Ziera tak sabar na kesekolah . tak sabar na jumpa kawan kawan ziera . hihi :* rindu la kt dorang semua :) korang pun mesti tak sabar na jumpa kawan kawan korang kan ? :D Ziera bakal jadi calon PMR 2013 . hehehe ;) hmm . BATCH 98 GUD LUCK :) berusaha yang terbaikk :D untungla kan yang da abis SPM tu :D sebab dorang da tak sekolah . hahaha :D cuma tengah tunggu keputusan yang bakal keluar je nanti . btw BATCH 95 ALL THE BEST RESULT SPM NANTI . MOGA DAPAT STRAIGHT A . AMINN :) Ape pun ziera doakan semoga korang semua berjaya didunia dan juga akhirat . Aminn :)


Hari nie 30 DISEMBER 2012 . Hari yang terakhir tahun 2012 . Bersamaan 18 SAFAR 1434 :) Esok da masuk 1 JANUARI 2013 . Bersamaan 19 SAFAR 1434 :) hmm tahun 2012 banyak sangat pengalaman ziera . duka , pahit , manis semuanye ade :/ hmm . hope tahun 2013 lebih baik dari tahun 2012 . Aminn :)

~
~
~

2012 KATA PERGI , 2013 KATA MARI :D


|
|
|
|
|
|
|

Selamat Datang TAHUN 2013 :)


~
~
~
~
~

Ape azam korang tahun 2013 nie ? hihihi ;) Semoga tahun 2013 nie lebih bermakna dari tahun tahun yang lepas . Aminn :) Ziera na dapat 8A PMR 2013 . InShaaAllah :) Batch 98 'Korang pun na kan ?' sape la yang takna kan ? hahaha :D BERUSAHA , BERDOA , TAWAKAL . SOLAT JANGAN TINGGAL TAU . InShaaAllah bole dapat 8A . Aminn :') Ziera akan berusaha yang terbaik . Ziera takna kecewakan harapan keluarga ziera . Ziera sayang keluarga ziera sangat sangat :***** Ziera kena kurangkan main twitter , main facebook . Maybe ziera kan deatived kan facebook . Twitter tak kot . hmm ~ Ziera harap sangat ziera bole jawab dengan tenang PMR nanti dan hope soalan soalan PMR senang . Aminn :) yela kan nie last batch PMR . hehehe :) hope batch 98 terbaik untuk PMR 2013 macam UPSR 2010 dan hope batch 98 akan lebih ramai dapat straight A . hihihi Amin (":

Ziera harap tahun 2013 ziera akan jadi anak yang lebuh baik dan anak yang solehah . Aminn . Ziera tau selama nie ziera asyikk terleka dengan dunia yang sementara nie dan lupe akan akhirat :'/ Ziera akan berubah . Ziera harap sangat tahun 2013 nie akan mendorong manusia sentiasa melakukan kebaikan dan meninggalkan laranganNya . Aminn (: Sentiasa la ingat Allah walau dimana sekali pun kita berada tak kira lah waktu kita senang atau susah . Jangan lupa tanggungjawab kita pada Allah iaitu SOLAT . Kita nie hanya hamba Allah yang lemah dan hina , yang sentiasa melakukan kesilapan dan tak pernah lari dari melakukan kesilapan . Moga Allah ampunkan dosa dosa kita yang banyak nie . Aminn . 

~
~
~
~
~

YA ALLAH
 APA YANG BISA
 KU TEBUS KEPADAMU
 ATAS DOSAKU
  ='/
YA ALLAH
 KU HINA TERASA
 BIAR KU BERSUJUD
 UNTUK KE SYURGAMU 

~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

 
BERTAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT KERANA AJAL KITA BOLE SAMPAI BILA BILA MASA SAHAJA . MASA KITA TENGAH MAIN TWITTER , MAIN FACEBOOK PUN ALLAH BOLE TARIK NYAWA KITA . HANYA ALLAH YANG TAU BILA AJAL KITA .

~
~
~
~
~

KERNA KAU YANG SATU
YANG SETIA BERSAMKU
 DIKALA KU JATUH KU  BANGKIT KERNAMU
 KU TAHU KU ADAMU DI SISI KU SELALU
 BANTULAH HAMBAMU MENCARI KEREDAANMU :)


Semoga korang jadi insan yang berguna dan anak yang baik . Aminn :) Ingatlah hari kiamat da dekat . Tak takut kah kita akan balasan dan seksaan yang sangat dasyat akan dosa dosa kita disana nanti ? :( Semua amalan kita dari kecik hingga sekarang akan ditayangkan semula di akhirat nanti :( Dosa dosa kita banyak . Mohon ampun kepada Allah . InShaaAllah Allah ampunkan dosa dosa kita . Allah suka orang yang meminta ampun padaNya :) Semoga Allah terima segala amalan kita dan memberkati hidup kita . Aminn :)


SEMOGA KITA MEMPEROLEHI KEJAYAAN DIDUNIA DAN JUGA DIAKHIRAT
AMIN YA ROBBAL ALAMIN :)

*
*
*


~SAMA SAMA LAH KITA MENCARI KEREDAAN ALLAH~
ASSALAMUALAIKUM :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan